Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innkallelse til årsmøtet

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Innkallelse til årsmøtet

Årsmøte blir avholdt 23. og 24. april på våre nettsider.

Er det noen som har lyst til å gjøre en innsats og har lyst til å gå inn i styret? Send mail før 18. april, trenger ingen dype begrunnelser.

Innkomne saker bes meldt før 18. april.

Saksliste:
    1. Godkjennelse av innkalling, og saksliste
    2. Årsberetning og regnskap
    3. Ansvarfrihet for styret
    4. Eventuelle forslag til vedtektsendringer
    5. Fremdriftsplan og budsjett
    6. Valg av styremedlemmer

Vedlegg til sakslisten legges fortløpende ut på våre nettsider.

I tillegg inviteres det til en diskusjon om foreningen. Vi er tre medlemmer igjen i styret. Hvem skal være med å lede foreningen og hvordan skal foreningen drives fremover?
    Last edited by admin; 23-04-17, 11:20. Reason: Sak 3 var ikke med i denne sakslisten i motsetning til saksliste som ble sendt på mail.

Legges dette ut på Facebook og sendes på mail til medlemmer også? Tror dessverre rekkevidden er for smal ved å kun bruke forumet som kommunikasjonskanal for tiden.

Comment

Mail skal være sendt til alle som er registrert medlem. Kan også legge det ut på Facebook.

Comment

Originally posted by Jøran View Post
        Mail skal være sendt til alle som er registrert medlem. Kan også legge det ut på Facebook.
        Har ikke fått noe mail og jeg har betalt vet jeg. Kjenner dog til at det er mange som ikke har betalt fordi de ikke har fått mail om ny kontingent, kontonummer osv. slik som i fjor.

Comment

Beklager, virker som jeg har rotet litt med e-post adresser. Alle som har betalt skal i hvert fall nå ha fått mail om at årsmøte er i gang med stemmekode.

Comment

Skal prøve å få sendt ut ny generell mail om medlemskontingent snart.

Comment

Sakslisten er satt opp slik vedtektene krever det. I sakslisten postet på forumet var "Sak 3 Ansvarsfrihet for styret" falt ut da det ble kopiert fra gamle vedtekter. I saksliste sendt på mail fremkommer sak 3 korrekt. Dette er nå endret i første post.

Comment

Working...
              X