Announcement

Collapse
No announcement yet.

Møte sted

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Møte sted

Hei jeg er helt ny her. Jeg bare lurte på om hvor i Oslo dere pleier å møte hverandre?
    Gi meg gjerne adressen slik at jeg kan bruke GPSen, og tidspunkt dere pleier å møte med hverandre.
    Mvh
    Christian Aaslie

Velkommen hit Alltid hyggelig når nye folk finner veien hit

Oslo Trekkers pleier å ha møter på Sagene samfunnshus første fredag hver måned (med untak). Det pleier å bli postet informasjon om treff i Oslo Trekkers aktivitetstråden, men jeg anbefaler å like Oslo Trekkers på Facebook for mer oppdatert informasjon. På sistnevnte deles også bilder, noen ganger nyheter og annet. I tillegg deles events med informasjon om treffet, hvor det er (varierer noen sjeldne ganger) og annet som kan være relevant. Hvis jeg ikke tar feil er Oslo Trekkers sin mailingliste oslo[at]trekkers.no (erstatt [at] med @), men er ikke 100 % sikker på at det er den riktige addressen. Tror det fremdeles er en mailingliste hvor man får informasjon om treff på mail. Dette kan være relevant om du ikke er på Facebook, eller ønsker å få informasjonen flere steder.

Kan også anbefale å like Trekkers Norge på Facebook for å få oppdatert informasjon om hva som skjer sentralt i foreningen.
    Last edited by marie; 03-05-17, 23:44.

Comment

Just in case; Vil bare nevne at som nevnt både på Facebook og her; Denne månedens Oslo Trekkers treff skjer i morgen klokken 19.00 på Peppes Pizza Nydalen. I tråden linket til i posten over meg så ser du pgså mer informasjon.

Edit: Velkommen, forresten.

Comment

Velkommen! Vi i Oslo Trekkers kan nås på oslo@trekkers.no, og ellers på Facebook-siden vår som Marie snakker om her. Vårt neste arrangement er 10. juni!

Comment

Working...
        X