![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Desucon 2010 blir arrangert på Oslo Kongressenter 26. og 27. juni!
Bra dato? Dårlig dato? Uansett, mulighetene er til stede. Vi trenger folk i kostymer til å gå rundt eller stå på stand. Lyst til å holde foredrag om noe som har med Star Trek å gjøre? Ja, det skal vi kunne få til! Man kunne også funnet på noe morsomt vedrørende Wars vs. Trek. Ingen sure miner når det gjelder Star Wars fans. Det er jo bare gøy at folk er opptatt av sci-fi.
|
||||
|
||||
|
Absolutt en god idé å delta på Desucon neste år også. TN fikk vel noen nye medlemmer etter årets deltagelse?
|
||||
|
||||
|
Datoen kunne ikke vært bedre! Eksamener og prøver er på den tiden ferdig, og da... ja, da får jeg jo mer tid
Sikler på muligheten med å gjøre noe greier for Trekkers, men vet ikke...
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile." |
|
|
||||
|
||||
|
Det skulle vel være mulig å få til noe
|
||||
|
||||
|
Jeg kommer nok, og kan godt kle meg opp igjen (men det hadde vært gøy å ikke være den eneste)
Bare husk plakater om hvor Trekkers holder til, jeg fant ingen ting i fjor og blir år like populært (eller øker i besøkende) så kommer jeg ikke til å finne noe |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg kommer også garantert i kostyme, kommer til å bli utrolig gøy! Gleder meg til å titte rundt og se om jeg finner andre trekkere~
Til tross for at jeg er et relativt nytt medlem og ikke kjenner så mange andre, melder jeg meg gjerne frivillig til å sitte på stand sammen med andre. Tror det var litt kjedelig for de to som satt på stand i fjor helt alene! Om det kan la seg gjøre eller om dere trenger folk til noe annet, som å dele ut flyers eller delta på foredrag, er det bare å ta kontakt med meg. Hjelper gjerne til! :) |
|
|
||||
|
||||
|
jeg kan godt dele ut flyers jeg. jeg er bare ikke god til å sitte stille. eller snakke med folk:P
men reklamere med flyers, DET kan jeg:P
Noen nerder spiller tuba, Andre synger juba luba, Mange jobber på fabrikk, Stadig flere kjører trikk, Det er nerder som handler i helsekostbutikk, noen nerder demonstrerer, Andre nerder arresterer, Noen sitter på kontor, eller er alenemor, . Som du ser er vi fler, mange fler enn du tror..... |
|
|
||||
|
||||
|
Så at Telek og Twinsen var de som satt på standen på forrige Desucon (og en stor applaus til dem!). Jeg kan sikkert sitte litt på standen jeg også, og kanskje bidra til dekor (samlestæsj). Har mye som kan være på en stand, så det er bare å si ifra
![]() EDIT: En ting som kunne vært litt mer omfattende var infoarket. Det var jo bra og alt, kunne bare vært mer omfattende.... Bare si ifra om dere vil at jeg skal skrive en tekst
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile." Sist endret av marky; 09-01-10 kl 22:22 |
|
|
||||
|
||||
|
Har ialle fall funnet ut kostymet mitt, orion slave girl/officer (ikke 100% bestemt meg for hvilken enda) så jeg kommer til å være nødt til å farge meg grønn. Skal bestille fargen min herifra så hvis noen andre skal skifte hudfarge så er det bare å si ifra (det er visst de som leverer farge til star trek og)
|
|
|
||||
|
||||
|
Sitat:
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile." |
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|